Personeel of een betrokken partner?
2at kiest voor MADE Digital

Digitale marketing voor een ambitieus IT-bedrijf

2at is een IT-bedrijf uit Utrecht dat zich specialiseert in op maat gemaakte IT-oplossingen voor publieke organisaties. Als Microsoft Gold Partner bieden ze wendbare en datagedreven software systemen aan op basis van de Microsoft Cloud. Hun missie is om de publieke sector in staat te stellen haar publieke bijdrage sneller, slimmer en eenvoudiger te realiseren, door te kijken of ze wel met het juiste probleem bezig zijn in plaats van elke keer een bestaande oplossing te verbeteren. Het team van 2at bestaat uit gepassioneerde makers, denkers, dromers en doeners die samenwerken met opdrachtgevers om toekomstbestendige plannen te maken. De applicaties van 2at worden dagelijks door meer dan 200.000 mensen gebruikt.

Marketing & sales activiteiten voor 2at

De totstandkoming

Een flexibele samenwerking als norm

2at heeft een gezonde ambitie om te groeien in de markt en erkent de noodzaak van een professionele en representatieve online aanwezigheid. In de zomer van 2021 stond het bedrijf voor een moeilijke keuze: het inhuren van een of meerdere zzp’ers, het aannemen van een marketingteam of het aangaan van een partnerschap met MADE Digital.

Uiteindelijk heeft 2at gekozen voor het laatste en dat heeft goed uitgepakt voor beide partijen. Een belangrijke reden voor deze keuze was het karakter van MADE en de vraag van 2at. 2at zocht een betrokken partner die kritisch en strategisch meedenkt op commercieel gebied, verantwoordelijkheid neemt in operationele activiteiten en de voortgang van de activiteiten periodiek analyseert.

Op deze manier heeft 2at het gevoel dat ze beschikken over een volledig (digitaal) marketingteam, dat bekend is met de expertise, visie en cultuur van het bedrijf.

Manier van werken

Omnichannel marketing binnen de IT

Het is van cruciaal belang voor bedrijven om structuur te hebben in hun commerciële activiteiten en ervoor te zorgen dat alle acties in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen en professioneel worden uitgevoerd. Om deze reden heeft 2at ervoor gekozen om een overzicht te maken van de marketing- en salesinstrumenten die gebruikt worden om hun doelen te bereiken en deze cyclisch te herhalen tijdens elke campagneperiode. MADE is verantwoordelijk voor de implementatie van deze activiteiten, evenals het beheer van lopende campagnes en het analyseren van de resultaten om ervoor te zorgen dat alle activiteiten op het juiste moment worden afgerond en de strategie optimaal wordt geïmplementeerd.

Een greep uit onze werkzaamheden voor 2at

Interesse in een partnership of vrijblijvend advies?

Is uw organisatie ook geïnteresseerd in een partnership met MADE of heeft uw organisatie een uitdaging waar u graag met ons over in gesprek wilt treden? Laat dan uw gegevens achter in het formulier of plan een strategie en inspiratiesessie in. Wij komen zo snel mogelijk bij u terug.

Let's Chat Connect Meet Team up Improve Grow

Schrijf uzelf hier in voor onze nieuwsbrief!

Download hier ons Jaarblad 2023!

Laat hier uw gegevens achter en ontvang ons eindejaarsblad in uw mailbox!

MADE Digital - jaarboek - 2023

Word partner van MADE Digital en ontvang een volledige opnamedag en editing helemaal gratis!