Over AGV International
Je hoeft niet lang bij het bedrijf binnen te zijn om te zien waar zij voor staan. AGV International ademt eerlijkheid en transparantie. ‘We doen wat we zeggen, en we zeggen wat we doen’, aldus Tom Broeder (eigenaar). Deze eerlijkheid is hun kracht. Automatisering heeft heel veel mooie kanten, maar ook zeker mindere kanten. Daar zijn ze eerlijk in, omdat ze weten dat dit belangrijk is voor het verwachtingspatroon en de onderlinge communicatie. Een onderneming met een gezonde drive naar groei en duurzame relaties. Geen gladde verkooppraatjes of onverwachtse facturen, maar keiharde afspraken die beide partijen verder helpen.
AGV International gaat verder dan alleen het transportsysteem of voorraadmanagement. Bij de implementatie komt ook een stukje intern stakeholdermanagement kijken waar ze het bedrijf bij begeleiden. Het proces is hierdoor van A tot Z waargenomen.



Het klinkt misschien cliché, maar juist die waarden zijn tegenwoordig niet altijd meer te vinden.
Tom Broeder

Ondernemersprofiel
Tom Broeder
Toms eerste ervaringen met transport en opslagmethodiekbanen hadden voornamelijk te maken met materials handling. In 2008 kwam hij voor het eerst in aanraking met geautomatiseerde oplossingen en hij realiseerde zich al snel dat dit de toekomst was. Personeelstekorten waren destijds al een plaaggeest voor een aantal branches, zeker in magazijnen. Deze ontwikkeling is in de laatste jaren alleen maar verder toegenomen, terwijl het aantal transporten toenemen. Dit legt niet alleen de behoefte bloot, maar ook de noodzaak. AGV International was zijn antwoord voor deze problematiek, en daar was hij dus op tijd bij.
Onze rol binnen AGV International
AGV implementatie is een investering voor bedrijven met een langetermijnvisie, maar deze visie heeft AGV International zelf ook. Zij zien MADE Digital als de partner om hen hierin te begeleiden zodat zij zich kunnen focussen op waar zij goed in zijn. Zo verzorgt MADE verschillende marketing en sales gerelateerde activiteiten om AGV International te helpen bereiken wat zij voor ogen hebben. Dit pakket aan taken is vrij divers.
Zo wordt er gewerkt aan het opbouwen van een solide netwerk op LinkedIn, maar daar moet ook content voor worden gemaakt. De website wordt bijgehouden en opnieuw ontworpen waar nodig om informatievoorziening te perfectioneren en daardoor conversie te verhogen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van ‘Leadinfo’ om beter te kunnen monitoren wie de website bezoeken zodat daar gerichte campagnes voor kunnen worden uitgezet. Dit alles komt samen in het CRM-systeem om relaties te bouwen en te onderhouden. Veel verschillende onderdelen, maar het staat tegelijkertijd ook allemaal in verband met elkaar. Door een breed ingezette strategie en in-house expertise is er een professionaliseringsslag gemaakt en is het aantal leads flink toegenomen.

Wil jij ook de mogelijkheden van een samenwerking met MADE ontdekken?
Maak een afspraak hiernaast: