MADE Digital - logo - rechts

Kansen in een dynamische wereld

Waar zien wij de meeste kansen?

MADE gelooft in een drietal ontwikkelingen die in rap tempo de bekende werkwijzen zullen gaan veranderen, of dat deels al hebben gedaan. Om mee te kunnen gaan met deze veranderingen, of juist een voorsprong op te bouwen op de concurrentie is het belangrijk om aan te haken. Liever gisteren dan vandaag.

Commerciële afdelingen

Verwachtingen aan zowel de klant- als leverancierszijde moeten in balans zijn, ook op digitaal gebied
Lees hier meer

Arbeidsmarkt

Ongekende krapte op de arbeidsmarkt, anno 2023 is het hebben van een marketingteam op de loonlijst goed te vervangen door het hebben van een betrokken partner die zich committeert aan uw succes.
Lees hier meer

Talent

Een team vol experts, dat kunt u alleen bereiken door te vertrouwen op ambitieuze (jonge) krachten. Ondernemend zijn in loondienst!
Lees hier meer

De commerciële afdeling veranderd

Het grootste gedeelte van bijna ieder commercieel traject verloopt tegenwoordig online. De verwachtingen die de doelgroep heeft op digitaal gebied moeten naadloos aansluiten op de ervaring die wordt aangeboden. Een mismatch ontstaat als: de aanbieder op de markt te snel digitaliseert, de verbinding met de digitale behoefte ontbreekt en als de aanbieder niet aan de verwachtingen op digitaal gebied van de consument voldoet. Dit kan leiden tot onvindbare bedrijven wanneer de consument zich niet meer oriënteert via bekende kanalen (Google, Bing), maar via veranderende kanalen (TikTok, Instagram, LinkedIn).

Wij zijn overtuigd dat 90% van het commerciële traject binnen veel organisaties digitaal wordt afgelegd en dat een groot gedeelte van de bedrijven hier nog te weinig mee doen. Daardoor worden belangrijke kansen gemist om de doelgroep van dienst te zijn. 

De markt verandert, waardoor digitale marketing een groot
gedeelte van de sales en accountmanagement rol op zich gaat nemen.

Arbeidsmarkt

Momenteel heerst een ongekende schaarste op de arbeidsmarkt en met name het MKB is daar de dupe van. Grotere bedrijven kunnen namelijk betere lonen of betere arbeidsvoorwaarden betalen. Goed gekwalificeerd personeel is dus steeds moeilijker te krijgen, laat staan vast te houden.

Daarnaast is er een groot voordeel aan werken met MADE: we hebben alle expertises in huis, waardoor we voor hetzelfde budget een diepere én bredere campagne of strategie in kunnen zetten. Eén allrounder, of een team van expertises? Die keuze is in onze ogen vrij simpel.

Een samenwerking zou moeten voelen als een (toegankelijke) extensie van de organisatie. Het gevoel van een marketingteam in huis hebben om de organisatie verder te helpen moet dan ook niet de wens, maar een harde eis zijn. MADE is flexibel en houdt de trends scherp in de gaten, waardoor we anticiperen op veranderingen binnen de markt of organisatie.

MADE Digital - over ons - Marvin - Nathan

Talent

Een doorsnee negen tot vijf baan zonder uitdaging en ambitie is voor niemand leuk. Wij willen inspireren, faciliteren en monitoren. Inspireren van onze partners en werknemers om zichzelf uit te dagen en het uiterste uit hun loopbaan of organisatie te halen. Faciliteren door onze partners de juiste tools te geven en ontzorgen voor digitaal succes, daarbij faciliteren wij personeel om trots te zijn op het werk wat ze doen en zichzelf uit te dagen. Tot slot monitoren wij het resultaat van zowel onze partners als de ontwikkeling van ons personeel. We beloven geen gouden bergen, maar wel willen we weten waarom ze nog niet goud zijn of hoe ze goud kunnen worden. 

Bent u gecharmeerd van onze manier van werken of wilt u meer weten over hoe wij uw organisatie het beste van dienst kunnen zijn?

Kom in contact

Vul het onderstaande formulier in en wij komen zo snel mogelijk bij u terug. Wilt u liever direct een afspraak inplannen? Boek dan een afspraak in via onze kalender. Wij zullen spoedig bij u terugkomen om deze afspraak verder te concretiseren. 

Let's Chat Connect Meet Team up Improve Grow

Schrijf uzelf hier in voor onze nieuwsbrief!

Heeft u onze whitepaper
'Drie absolute must-haves binnen de digitale marketing'
al gelezen?